Raften over de Colorado en Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Raften over de Colorado en Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Raften over de Colorado en Arches

Door: familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Moab

Vanochtend werden we om 8.45 uur opgehaald om te gaan raften. Na het verzamelen van alle mensen gingen we met een grote bus naar de opstapplek. We zaten met onze gids Nicole (zij heeft ook het hele stuk geroeid) en een ander gezin uit Zwitserland in de boot. De Colorado staat op het moment erg laag omdat het al maanden erg droog is hier.
We kwamen langs verschillende stroomversnellingen en bij de laatste konden we zelf zwemmend door de stroomversnelling. Erg leuk!

Nadat we terug waren bij het hotel hebben weer lekker eventjes gezwommen en rond 17.00 uur zijn we nog een keertje Arches ingegaan. Dit was een beter tijdstip ivm dat de grootste hitte voorbij was en we stukken in de schaduw van de rotsen konden lopen. We zijn naar Sand Arche en Landscape Arche gelopen.
Daarna wilde Wim nog een stuk off road rijden, dit ging goed totdat we bij een stuk kwamen waar we echt niet verder konden, dus zijn we maar weer omgedraaid en zijn we dezelfde weg weer teruggehobbeld.

Lekker gegeten bij ZAX en morgen gaan we Canyonlands bezoeken.