Moab, Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Moab, Arches National Park - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Moab, Arches National Park

Door: familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Moab

Gelukkig hoefden we vanochtend niet zo ver te rijden en waren we rond 12 uur in Moab bij het hotel. Maar we waren weer te vroeg en konden nog niet inchecken. Jammer, want we hadden wel behoefte aan een beetje luieren bij het zwembad.

Na een lunch bij Wim's favoriete eettentje Slick Rock Cafe zijn we doorgereden naar Arches. Dit park is erg mooi en staat bekend om zijn natuurlijk gevormde stenen bogen.
We zjn een stuk het park ingereden en "eventjes" naar een uitzichtpunt van Delicate Arch gelopen. Dit viel niet mee omdat het 37 graden was en Sacha zich al 2 dagen niet erg fit voelt ivm keelpijn. Toen we boven kwamen was het uitzicht ook nog niet wat we ervan verwachtten.... (zie foto). Morgen tegen de avond gaan we opnieuw het park in omdat de temperatuur dan beter zal zijn om te lopen.

Na het inchecken om 15.00 uur zijn de kinderen en ik lekker gaan zwemmen en Wim heeft een dutje gedaan, dat was nodig, hij rijdt (tot nu toe) alles zelf.

Vanavond lekker op tijd eten en dan naar bed, we worden morgen om 8.45 uur opgehaald voor een rafttocht over de Colorado-rivier.

Skip heeft weer een video geplaatst op: djsjam.nl/videoblog

• 08 Juli 2012 - 10:00

Sanne Geldens:

hoi vakantie gangers!!!
    klinkt allemaal erg mooi!! ook leuk om de foto's erbij te zien!! Geniet ze lekker!!en succes met de raft tocht! Hier alles prima!
    groetjes van opa en oma

• 08 Juli 2012 - 20:25

Els Veraa:

Erg mooi allemaal (en herkenbaar).
    Fijn dat jullie ook tijd hebben voor het zwembad, het is tenslotte toch vakantie. Geniet van de rest van de trip.
    Els