Weer thuis - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Valkenswaard, Nederland van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

20 Juli 2012 | Nederland, Valkenswaard

Na een nachtje overslaan zijn we vanochtend om 9.15 uur geland op Schiphol. Het was nog even spannend of we het wel zouden halen. In San Francisco hadden we al meteen een uur vertraging, terwijl we maar 1 uur overstaptijd hadden in Chicago voor de vlucht naar Amsterdam. Gelukkig werd tijdens de landing in Chicago omgeroepen dat de vlucht naar Amsterdam zou wachten op alle reizigers van onze vlucht. We waren de laatsten die in het vliegtuig stapten en het was even nog niet zeker of onze bagage het ook gered had. Maar gelukkig kwamen onze koffers (ook als laatste) van de band gerold.

Om 12.30 waren we weer terug in ons oude vertrouwde Valkenswaard. Nu nog even de letlag verwerken en dan nog genieten van een weekje vakantie.