Yosemite (2e dag) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Yosemite (2e dag) - Reisverslag uit Mariposa, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Yosemite (2e dag)

Door: Familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Juli 2012 | Verenigde Staten, Mariposa

Maandagochtend hebben we vroeg ontbeten en het was al heel mooi weer, dus maar snel weer naar het park gereden.
Eerst zijn we bij de Briadalvailfall gaan kijken. Dit is een waterval die op een bruidssluier lijkt. Hier zijn we over de rotsen naar boven geklommen, Wim en Skip helemaal tot aan de waterval, Sacha en ik zijn lekker op de rotsen in de zon gaan zitten.
Daarna zijn we doorgereden naar de Yosemite Falls. Deze waterval bestaat uit 2 delen, de lower en upperfall. We zijn bij de lowerfall weer op de rotsen geklommen, hier heb ik lekker met mijn voeten in het koele water gezeten samen met Sacha en Wim en Skip zijn weer verder geklommen.
Nadat we nog wat foto's van El Capitan gemaakt hadden zijn we na de middag weer terug naar het hotel gegaan om lekker te zwemmen, zonnen en lezen.