Canyonlands, Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Canyonlands, Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Canyonlands, Moab

Door: familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2012 | Verenigde Staten, Moab

Vanmorgen hebben we een pannenkoek gegeten bij The Pancake House. Lekker! Daarna doorgereden naar Canyonlands.
Hier zijn we naar Mesa Arche toegelopen en daar hadden we een geweldig uitzicht op de canyons beneden ons. Nadat we een stuk van het enorme park bekeken hadden wilde Wim toch nog een keer off road! We waren mensen uit Oregon tegengekomen die van een parkranger gehoord hadden dat er een trail naar Moab terugliep van ongeveer 18 mijl.
Dus reden wij langs enorme afgronden en smalle haarspeldbochten over een gravelpad naar beneden! Dit was nog wel te doen maar na de "afslag" naar Moab werd het eigenlijk te erg. Ik vond het eng maar Wim reed gewoon door. Soms leek het of de Jeep om zou vallen, over zulke rotsen en stenen moesten we rijden. Sacha en ik konden de lol er niet van inzien....
Na 2 uur over zulke paden geknotst te hebben kwamen we gelukkig weer op de verharde weg waarna we rechtstreeks naar het hotel zijn gereden om te gaan zwemmen. Het was rond de 38 graden!

Morgen nemen we afscheid van Moab en rijden we door naar Bryce Canyon.

• 11 Juli 2012 - 19:16

Geert En Judith:

He Wim, je dacht zeker dat je op je canyodale zat. Maar je was zeker vergeten dat er nog meer mensen meereden.Want niet iedereen vindt hotsen en knotsen leuk.
    Dus blijf maar lekker op het verharde padje.
    p.s. hoelang duurt die hitte golf nog?
    Groeten Geert.

• 11 Juli 2012 - 21:41

Familie Geldens:

Hoi Geert,
    Skip en ik vonden het wel leuk over die dirt road.
    We zitten nu in Las Vegas en het is hier 116 graden F. Bloody hot!!
    Groetjes,
    Wim