Orlando, Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Orlando, Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Orlando, Florida

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Vanochtend hebben we nog even een ontbijtje gehaald bij de Deli en in de hotelkamer opgegeten. Toen kwam de taxi ons ophalen om naar het vliegveld te gaan.
Na 3 uurtjes vliegen zijn we dan in Orlando aangekomen. Het is hier ook lekker weer. Nadat we de auto, een door Wim goedgekeurde Dodge Durango, hadden opgehaald, zijn we naar het hotel gereden We zitten in een prachtig hotel, Double Tree by Hilton. Bij het inchecken kregen we een heerlijk chocolat chip cookie.
Nadat Mieke de was gedaan had zijn we tegenover het hotel gaan eten bij een familierestaurant. Wim en Skip hebben eindelijk hun echte Amerikaanse burger kunnen verorberen!
Na het eten zijn Skip, Sacha en Amber nog even af gaan koelen in het zwembad.
Morgen weer een nieuwe dag in Florida.

• 31 Juli 2016 - 10:51

Marianne:

Zo, de vlucht weer achter de rug. Nu in Orlando.
    Een fijne grote auto, een goede grote hamburger....Wat wil een mens nog meer!
    Wij hadden al foto's vh hotel bekeken en daar was niks mee.
    Ik denk dat jullie vast weer wat op het programma hebben staan voor vandaag.
    En dat horen we graag van jullie.
    Veel plezier!