Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Miami Beach

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen zijn we naar Ocean Drive gelopen. Een paar minuutjes van ons hotel vandaan. Dit is het art-deco district.
Hier staan prachtige hotels en restaurants in de art-deco stijl. Echt Miami!
Daarna zijn Sacha en Mieke via het strand teruggelopen om de gekleurde strandhuisjes van de live-guards te fotograferen. De rest is via de avenue teruggelopen omdat het al heel heet was.
De rest van de dag hebben we aan het strand en het zwembad gelegen.
Vanavond nog ergens eten en dan de koffers inpakken voor de terugreis. We vliegen morgen terug van Miami via New York naar Amsterdam.

• 11 Augustus 2016 - 07:03

Lianne:

Mooie hotels die in artdeco stijl!
    En alvast een fijne terugreis. Volgens mij kunnen jullie terugblikken op n geslaagd project!

• 11 Augustus 2016 - 07:17

Ariens-jan:

Ik heb een tijdje lang geprobeerd om jullie te spotten op Rodeo drive, via de webcam, maar........................helaas niet voorbij zien komen. Maar, ik ben het volkomen eens met de bovenste reactie. Echt een geslaagde en fantastische vakantie waar jullie echt op terug kunnen blikken. Laatste nachtrust in Miami en dan op naar JFK en verder naar Amsterdam........ Prettige terug reis. :-)

• 11 Augustus 2016 - 19:32

Marianne:

Benieuwd naar jullie verhalen. Het zag er allemaal heel mooi uit. Fijne terugreis en tot gauw!! xxx