Key Islamorada - Reisverslag uit Islamorada, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Key Islamorada - Reisverslag uit Islamorada, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Key Islamorada

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Islamorada

Gisteren en vandaag een luie dag aan het strand doorgebracht. Skip, Sacha en Amber hebben gesnorkeld. Sacha hield het t langste vol en heeft veel vissen gezien waaronder een rog. Ook nog allerlei gekleurde vissen waarvan ze natuurlijk niet weet wat het zijn. Wim heeft een heel stuk gekanood en Mieke en Sacha hebben op een waterfiets gezeten. Dit was een hele workout!! Erg zwaar om te fietsen dus we zijn niet ver gekomen.
Vanochtend regende het maar het was wel heel warm.
We zijn na het ontbijt met Wim en Sacha naar de eerste hulp van het Mariners Hospital gegaan omdat ze alletwee heel erge oorpijn hadden. Het bleek een fikse oorontsteking dus alletwee antibiotica en oordruppels.
Daarna hebben we Skip en Amber opgehaald bij het hotel en zijn we een stuk over de Overseas Highway gereden. Niet helemaal naar Key West want dat was van hieruit nog 118 km heen en ook weer terug. Te ver voor vandaag. Morgen gaan we naar Miami South Beach voor onze laatste dagen in Florida.

• 09 Augustus 2016 - 08:46

Ariens-jan:

Wat een fantastische reis zeg. Jammer dat de afstand naar Key West te ver was. Leek me toch ook wel leuk. Misschien wel iets voor de volgende reis naar Amerika. Wie weet. :-)

Ik hoop dat alles goed komt met de oortjes Uit ervaring weet ik dat het onzettend pijn kan doen. Nou, vandaag op naar Miami Beach. Nog een flinke rit te gaan lijkt me. Geniet er nog lekker van daar en doe Crockett and Tubbs de groeten :-)

Fijne dagen nog

• 09 Augustus 2016 - 14:59

Marianne:

Lekker hoor, dat relaxen. Dat kan niet lang genoeg duren.
    Vandaag weer door naar de laatste bestemming. Miami South Beach.
    Dat klinkt alweer geweldig!
    Ik hoop dar het goed gaat met de oorpijn v Sacha en Wim. Antibiotica wil dan wel helpen.
    Het schiet nu wel op, het einde vd vakantie komt in zicht. Maar deze dagen nog gewoon genieten hoor!
    Heel veel groetjes voor iedereen en tot snel!