New York dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu New York dag 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

New York dag 2

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

Vanochtend regende het dus zijn we met de metro naar Brooklyn gegaan waar het de bedoeling was om met de hop on hop off boot rond Manhattan te varen. Die boot miste we, dus zijn we via de Brooklyn bridge teruggelopen. Dit is ook een leuke ervaring.
Toen hebben we Manhattan te voet doorkruist en hebben we op een andere opstapplaats de boot gepakt.
Vanuit het water heb je natuurlijk weer heel andere uitzichtpunten, dus dit was genieten. Vooral omdat het weer heel warm was geworden. We zijn langs het Vrijheidsbeeld gevaren en een stuk langs de kustlijn van Manhattan.
Daarna zijn we met de bus terug naar hotel gegaan omdat we kaartjes hadden voor 19:40 uur voor op the Rockefeller building, Top of the Rock. Vanaf de 69e verdieping heb je een prachtig uitzicht over New York. We hebben de zonsondergang meegemaakt en toen het donker werd konden we New York bewonderen met alle lichten aan. (De foto's spreken voor zich)
Morgen vliegen we naar Orlando, Florida. Hier gaan we genieten van de rust. Daar zijn we na deze drukke dagen wel aan toe.

• 30 Juli 2016 - 08:46

Els:

Mooi allemaal!
    Ik ben benieuwd wat jullie in Florida allemaal gaan zien. Veel plezier.

• 30 Juli 2016 - 09:47

Marianne:

Wat ziet het er allemaal geweldig uit.
    Zo groot en precies zoals je het in films of op tv ziet.
    Na deze 2 drukke dagen kan ik me voorstellen dat een beetje rust ook wel lekker zal zijn.
    Dus ga er maar weer volop van genieten, dan wachten wij wel weer op de reisverhalen.
    Gr Marianne