Orlando, Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Orlando, Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Orlando, Florida

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag zijn we naar het Daytona racecircuit gegaan. Wim en Skip hadden nog net een plaatsje voor de rondtour over het circuit met bijbehorende uitleg, dus zijn de dames Sacha, Amber en Mieke maar in de shop rond gaan neuzen. Gelukkig duurde de Tour maar een half uurtje. Daarna zijn we doorgereden naar Daytona beach. Het was weer erg warm dus lekker om in de zee te zwemmen. Er waren best hoge golven en de zee was totaal niet koud. Op het strand hebben we een lekkere hotdog gegeten en toen zijn we weer teruggereden naar het hotel.
Daar hebben we nog even gezwommen in het zwembad. Prima voorzieningen hier!
Morgen gaan we shoppen in de Florida Mall en verder lekker relaxen.

• 01 Augustus 2016 - 07:33

Ariens-jan:

Uitgeteld lekker op het strand, uitrustend. Genietend van de zon en zee. Mag ook wel, na zo'n hele drukke eerste week.

Veel plezier

• 01 Augustus 2016 - 10:01

Marianne:

Wat een relaxte dag. En dat hoort er zeker bij.
    En dan een dagje shoppen in de Florida Mall is ook geen straf.
    Het ziet er prima uit voor jullie.
    Wij mogen hier ook niet klagen. Het weer is prima, de temperatuur lekker en de regen die zou komen is bij ons niet gevallen.
    Ik zeg, we gaan zo verder.
    Voor jullie een fijne dag gewenst!