New York dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu New York dag 1 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

New York dag 1

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

Vandaag hebben we een enerverende, indrukwekkende en warme dag in New York doorgebracht. Met de Metro naar het startpunt van de Hopp on Hopp off-bus. Vandaar uit zijn we de downtown loop gaan doen. Bij het 9-11 memorial uitgestapt en daar rondgekeken. Onvoorstelbaar dat daar zoveel mensen samen met die torens naar beneden zijn gestort. Erg indrukwekkend om daar te lopen.
Daarna hebben we de Brooklyn Tour gepakt om met de bus over de rivier te gaan en met de boot weer terug maar Manhattan.
De bussen rijden af en aan dus is het erg gemakkelijk om op en af te stappen.
We hebben onze vouchers voor de Top of the Rock (uitzicht vanaf het Rockefeller gebouw) al omgewisseld om morgen na 17:00 uur naar boven te kunnen gaan.
Toen met de bus terug naar het hotel omdat we alleviif erg moe zijn geworden van deze dag. Vanavond nog even ergens eten en dan morgen weer een nieuwe dag in NYC.

• 29 Juli 2016 - 07:27

Ariens-jan:

Ik had inderdaad al vernomen van ons Amber dat het een indrukwekkende,warme, vermoeinende dag is geweest daar in NY. Maar wat wil je, de dingen die je allemaal gedaan en bezocht hebt..... gewoonweg allemaall fantastisch. Goh, maar morgen heb je weer een dag, lekker genieten. :-)

AJ