Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Mammoth Lakes - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Mammoth Lakes

Door: Familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Gisteren zijn we van Death Valley naar Mammoth Lakes gereden. Het is hier net Zwitserland. Bergen met nog een beetje sneeuw en meren waarop je kunt kanoeen.
We zitten in een heel luxe resort met verschillende zwembaden en we hebben een grote kamer met een grote keuken met alles er op en eraan.
We hebben gisteren niet veel meer gedaan dan aan het zwembad gelegen en genoten van de heerlijke temperatuur, zo'n 25 graden. Er stond alleen een hele harde wind.
Vanmorgen hebben we lekker ontbeten in Mammoth en daarna zijn we doorgereden naar de meren. Het is hier erg mooi maar nu gaan we toch weer zwemmen en genieten van de blauwe lucht.
Morgen gaan we via de Tiogapass naar Yosemite National Park.

• 14 Juli 2012 - 21:53

Els Veraa:

Veel tijd bij het zwembad, het lijkt wel vakantie!. Tiogapass is ook schitterend, wel oppassen voor beren daar...

• 15 Juli 2012 - 17:01

Geert En Judith:

He Wim, Mieke en kids.
    Ik zou mijn zwem kleding meenemen om daar even onder de waterval te gaan staan. Lijkt me fijn om zo een schoon gespoeld te worden. Veel plezier daar in het park en ga er ook eens picknicken!
    Groeten Geert.