Warm LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Warm LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Warm LA

Door: familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn vandaag Los Angeles gaan verkennen. Gelukkig hebben we een auto tot onze beschikking want er is hier niks op loopafstand.

Via de drukke highway (ik heb nog nooit zoveel auto's gezien op 1 dag) zijn we naar Hollywood Boulevard gereden. Hier is de Walk of Fame. Verschillende sterren gezien, op de grond weliswaar!! Van Michael Jacksons ster tot die van Fred Astaire.

Daarna het Hollywood sign gefotografeerd en doorgereden naar Venice Beach. Hier was het enorm druk maar wel leuk om een keertje gezien te hebben.

Morgen rijden we door naar Laughlin in de staat Nevada.

• 01 Juli 2012 - 06:39

Susan Verhoeven:

Leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben. Super om dit alles te zien. Geniet ervan. Groetjes Susan en familie

• 01 Juli 2012 - 19:06

Geert En Judith:

Hoi Wim en Mieke en de kids.
    Wat fijn om te lezen dat de reis zonder al te veel strubbelingen is verlopen.
    Ben wel benieuwd naar de foto's die er nog op deze site worden geplaatst.
    En Wim maak die off road trip maar op een veilig stukje grond zonder al te veel kuilen en poelen erin.
    Groeten Geert.