New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu New York! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

New York!

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juli 2016 | Verenigde Staten, New York

Na weer een lange autoreis (gereden door Wim) zijn we goed aangekomen in New York City. Onderweg hebben we stralend weer gehad en een paar stops bij typische Amerikaanse tankstations. Eentje was er te smerig om rond te kijken dus is Mieke maar snel naar buiten gevlucht.
In New York aangekomen was het verschrikkelijk druk op weg naar het vliegveld waar we de auto in moesten leveren. Dat was even stressen maar door de samenwerking van Wim en Skip hebben we het gered.
We hebben een taxi naar het hotel genomen en nu zitten we even uit te puffen op de hoogste verdieping van ons hotel Excelsior. Nl. de 16e verdieping!! Met mooi uitzicht.
Zodadelijk even wat eten en dan uitrusten voor de dag van morgen.

• 28 Juli 2016 - 07:25

Ariens-jan:

Goed te horen dat jullie een stralende en zonnige reis hebben gehad terug naar NY. Jammer van die drukte naar het vliegveld, but that's America I think. Maar goed dat je die twee mannen bij hebt. :-)

Kan me voorstellen dat je even rust, het is toch weer een flinke auto rit geweest van Niagara Falls naar NY. Ben heel erg benieuwd naar de dagen die jullie komen gaan. Lijkt me fantastisch zo'n stad als NY. Totaal niet te vergelijken met een stad hier in Nederland, lijkt me.
    Ik wens jullie heel veel plezier daar in NY. Pas goed op iedereen en dat je je eigen niet verloren loopt :-)

Gr,
    AJ

• 28 Juli 2016 - 07:51

Marianne:

Hallo allemaal
    Fijn dat jullie in NY zijn aangekomen.
    En wat een hoogte die 16de verdieping. En dan straks gaan rondlopen in de stad.
    Wat een gave ervaring voor jullie.
    Ik zie de foto's wel weer voorbij komen.
    Fijne dagen gewenst en als je nog bekende tegenkomt, doe ze vooral de groeten van mij

• 28 Juli 2016 - 09:37

Marianne:

Wij volgen jullie hoor! Leuk te zien allemaal, nu in New York. En de 16e verdieping is daar niet hoog zeker?
    Veel plezier!!