Op naar Miami South Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Op naar Miami South Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Op naar Miami South Beach

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanochtend hebben we na het ontbijt uitgecheckt en zijn we op weg gegaan naar onze laatste bestemming deze vakantie: Miami South Beach. Onderweg zijn we nog langs de Walmart gegaan. Wat een gigantische winkel zeg!! We zijn maar bij elkaar gebleven want je kunt hier best verdwalen. Nog wat proviand ingeslagen voor de laatste dagen. Daarna zijn we nog naar een outlet Mall gegaan. Hier heeft iedereen nog wat gekocht en toen door naar Miami.
Het hotel ligt aan de zee en aan een drukke weg aan de voorkant dus was het even stress met het inchecken, er waren bijna geen plaatsen aan de weg om even te parkeren.
Nadat we ingecheckt hadden zijn we naar het strand en het zwembad gegaan. Heerlijk strand met prachtige blauwe zee. En een mooi zwembad hebben ze hier.
We wilden uit eten gaan maar ineens kwam er een fikse onweersbui aanzetten. Dus zitten we in de lobby van her hotel te wachten totdat het droog wordt.
Morgen gaan we van onze laatste vakantiedag genieten.