Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Fort Myers Beach

Blijf op de hoogte en volg Familie

05 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Gisteren zijn we via Sanibel Island aangekomen bij ons hotel in Fort Myers Beach. Omdat er niks kan tippen aan ons vorige hotel/suite valt dit hotel een beetje tegen.
Gisteravond nog even de zee en het zwembad ingedoken, wat een enorm breed strand hebben ze hier trouwens!!
Vandaag zijn we naar Lovers Key gereden. Daar is een heerlijk strand met prachtig wit zand en heel veel schelpen. Ook nestelen er zeeschildpadden op het strand. Deze nesten zijn afgeschermd en mag je natuurlijk niet verstoren. Er waren van de week nog dolfijnen gespot maar dat geluk hadden we niet vandaag.
Morgen rijden we door naar the Keys, helemaal in het zuiden.

• 06 Augustus 2016 - 08:59

Sanne:

Wat een mooie foto's en verhalen zeg! Ontzettend gave dingen doen jullie! Geniet ze lekker daar!