St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

St. Pete Beach

Blijf op de hoogte en volg Familie

04 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Vandaag hebben we de hele dag heerlijk bij het zwembad gelegen van het andere bijbehorende hotel. Heerlijke bedjes en zwembad en zee onder handbereik. Het zeewater is gewoon warm, dus niet om af te koelen maar om lekker te dobberen. We hebben allerlei schelpen gevonden, hoorntjes met de beestjes er nog in.
Vanavond nog even snel wat foto's van de zonsondergang kunnen maken en straks als het donker is gaan we met de zaklamp van Skip het strand op om te kijken of we misschien schildpadden kunnen spotten.
Morgen rijden we door naar St. Myers Beach. Ook weer voor een paar dagen strand.

• 04 Augustus 2016 - 10:41

Ariens-jan:

Ziet er weer goed uit. Ik heb even op het internet gekeken naar jullie volgende locatie..... Fort Myers Beach................net zo gaaf... wat een vakantie.

Goede reis richting Fort Myers en geniet evan.

Heul veul plezier