Orlando, St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Orlando, St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Orlando, St. Pete Beach

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Gisteren hebben we geshopt in de Florida Mall. Wat een winkels daar zeg!! De dames hebben mooie inkopen gedaan en de heren hebben geshopt bij de Fox-winkel. Leuke shirts en alletwee een korte broek.
Daarna hebben we heerlijk geluierd bij het zwembad van het hotel. 'S avonds lekker gegeten bij TGI Friday. Wim en Skip hadden heerlijke spareribs en de dames hadden gefrituurde shrimps met frietjes.
Vandaag zijn we op ons gemakje naar St. Pete Beach gereden en onderweg zijn we gestopt bij een natuurreservaat. Er vlogen enorme vlinders en er zaten aalscholvers en waarschijnlijk ook alligators maar die hebben we niet gezien.
Daarna door naar het hotel. We konden nog niet op de kamers dus nog even doorgereden naar het puntje van het schiereiland.
We hebben daar prachtige schelpen gevonden en even in de lauwe zee gelopen.
Toen we eindelijk op de kamers konden zagen we dat het wachten de moeite waard was. Wat een prachtige suites hebben we! Met uitzicht op het strand en Skip en Amber ook op het zwembad.
Toen konden we eindelijk gaan zwemmen want het is hier erg warm. De zee is gewoon warm en het zwembad ook. Maar toch wel verkoelend.
Vanavond lekker eten en morgen nog een dag aan het strand.

• 03 Augustus 2016 - 06:56

Marianne:

Ik kijk met vewondering naar de foto's... Wat ziet het er mooi uit.
    Helemaal geweldig.
    Nu nog een dagje luieren aan het strand, wat wil je nog meer.
    Hier sta ik klaar om naar het werk te gaan. Het regent alweer

• 03 Augustus 2016 - 07:19

Lianne:

Wat n mooie foto's van die planten. Ziet er heel tropisch uit. We genieten dagelijks van de updates over de reis. Het lijkt of jullie heel snel door t land gaan maar dat zal anders zijn als je daar bent. Neem genoeg tijd om te genieten! Fijne reis!

• 03 Augustus 2016 - 07:53

Ariens-jan:

Ze hebben er zelfs papagaaie planten. Gaaf.
    Wat een uitzicht vanuit de kamer over de zee. Dat wordt weer een dagje shillen daar in St. Pete Beach.
    Geweldig. Als ik dat zo zie, kan ik me eigen voorstellen dat je er zo wilt blijven wonen.

Geniet ervan :-)