Niagara Falls Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Niagara Falls Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Niagara Falls Canada

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Juli 2016 | Canada, Niagara Falls

Na een lange reis gisteren zijn we aangekomen in Niagara Falls in Canada. Na het inchecken hebben we heerlijk gegeten in de Irish Pub Doc Magillian. Daarna lekker gaan slapen want het was een vermoeiende dag.
Vanochtend zijn we naar het Imax theater gereden waar we een film hebben gezien over de geschiedenis en legendes van de watervallen. Ook was er een klein museum over de Daredevils die van de watervallen af zijn gegaan in vaten en andere voertuigen.
Toen zijn we de Skylon Tower in gegaan. Vanuit deze toren heb je een prachtig uitzicht over alletwee de watervallen.
Maar als je langs de watervallen loopt zie je pas echt hoe groot en krachtig ze zijn. Eerst hebben we de Horseshoe waterval in Canada bekeken, dit is de grootste. Daarna zijn we naar de Amerikaanse kant gereden en de American Falls bekeken. Daar zijn we tot aan de rand gelopen, geweldig om te zien.

Morgen hebben weer een flinke rit naar New York.

• 27 Juli 2016 - 07:49

Ariens:

Wel heel erg leuk dat we jullie reis zo kunnen volgens. We hadden wat foto's mogen ontvangen van ons Amber. Wat ziet het er daar mooi uit zeg. Ik denk dat het in werkelijkheid nog mooier is. Leuk, fantastisch.

Idd, morgen weer een flinke rit voor de boeg. Maar New York lijkt me toch ook wel heel erg leuk. Goede reis er naar toe. Ik ben benieuwd naar jullie verhaal. Geniet er maar van.

Nog heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier... :-)

• 27 Juli 2016 - 13:45

Teunissen:

Fijn dat jullie het goed maken , dat zal wel prachtig gewees tzijn die watervallen .veel groetjes van ons

• 27 Juli 2016 - 15:15

Sanne:

Wauw wat indrukwekkend allemaal zeg!! Mooie foto's en verhalen!!
    Veel plezier in new york en vergeet dan de m&m's winkel niet binnen te gaan, jammmieee!!
    Geniet ze!
    Groetjes,