San Francisco (2e dag) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu San Francisco (2e dag) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

San Francisco (2e dag)

Door: Familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend weer vroeg opgestaan om met de Duck Tour mee te gaan. We greden met een amfibivoertuig door San Fransico en hebben een stukje door de haven gevaren. Het was een hele ervaring en heel leuk! We hadden een grappige chauffeur die bij alle bezienswaardigheden een stukje muziek door de boxen liet schallen.
Na 1,5 uur zijn we verder gegaan met de hopp on - hopp off bus. We zijn uitgestapt in de hippiebuurt en hebben daar lekker gegeten en rondgekeken.
Daarna zijn we verder gegaan met de bus en hebben we Chinatown bezocht.
Toen zijn we weer gaan eten op Pier 39 en terug naar het hotel gelopen. Alle calorieën van vandaag zijn er weer af met al die heuvels op en af, poeh, poeh!

Morgen om 10.55 uur op het vliegtuig naar huis!

• 19 Juli 2012 - 05:58

Arjanne:

Volgens mij kunnen jullie terug kijken op een fantastische vakantie.
    Goede reis terug!

• 20 Juli 2012 - 09:11

Geert En Judith:

He Wim Mieke en de kids, wat een geweldige vakantie om te volgen.
    Heb zelfs hier genoten van de mooie verhalen en foto's.
    Nu nog een fijne reis weer terug zonder al te veel problemen.
    Spreek jullie binnen kort wel weer.