San Francisco (The City) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu San Francisco (The City) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

San Francisco (The City)

Door: Familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen zijn we na het ontbijt naar onze laatste stop voor deze vakantie gereden: San Francisco. We waren rond de middag al bij het hotel. Hier is het zo druk met parkeren dat we de auto bij de parkeerplaats aan een bediende over moesten laten. Dus de sleutel erin en alle spullen eruit, de bediende zet de auto dan weg in de parkeergarage. Als je de auto weer nodig hebt dan gaat hij hem voor je halen.
We zijn te voet naar Fishermans Warf gelopen. Heuvel op, heuvel af. Heel mooi maar wel zwaar, sommige heuvels zijn wel erg steil. Bij Fishermans Warf hebben we kaartjes voor de Hopp on - Hopp off-bus gekocht en hebben we meteen maar een rondrit gemaakt. We zijn langs alle mooie punten gekomen en over de Golden Gate Bridge. Daarna hebben we bij Pier 39 gegeten en nog wat souvenirs gekocht en foto's van de zonsondergang gemaakt.
Omdat het al donker begon te worden hebben we maar een taxi naar het hotel teruggepakt.

Morgen moeten we om 9.45 uur bij Fishermans Warf zijn om met de Duck Tour (een amfibivoertuig uit de 2e wereldoorlog) mee te gaan.