Van Las Vegas naar Death Valley - Reisverslag uit Furnace Creek, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar Death Valley - Reisverslag uit Furnace Creek, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar Death Valley

Door: Familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Juli 2012 | Verenigde Staten, Furnace Creek

Gisteravond zijn we met de shuttlebus van het hotel naar The Strip gebracht. We werden bij Casino Bally's afgezet en dat is halverwege de Strip. Het was nog steeds bloedheet rond 19.00 uur. We zijn de hele Strip afgelopen en we hebben verschillende casino's van binnen bekeken zoals NewYorkNewYork, Luxor, Excalibur, Ceasars Palace en the Venetian. Vooral bij Ceasars Palace kijk je je ogen uit, het lijkt net of je in Rome buiten op straat loopt. Met terrasjes en winkeltjes, onder een blauwe hemel met wolkjes. Maar het is gewoon een blauw plafond. Grappig! Er zijn heel veel winkels in de casino's dus Sacha heeft haar ogen uitgekeken.

Rond 24 uur hebben we een taxi teruggepakt naar het hotel want de shuttlebus kwam al om 23 uur en dat vonden wij te vroeg.

Vanochtend zijn we nog even naar een mall gegaan, daar hebben we nog wat dingen gekocht en toen door naar Death Valley. De temperatuur valt vandaag wel mee, zo rond de 110 graden F. Onderweg hebben we zelfs regen gehad!

Bij het hotel ligt een groot zwembad maar het is weer erg warm water, het is dus niet echt verkoelend.
Er waait een enorme hete wind zodat het lijkt dat je de hele tijd te dicht bij een grote BBQ staat.

Morgen rijden we door naar Mammoth Lakes en daar zal de temperatuur wel wat normaler zijn want dat ligt hoger in de bergen.

• 14 Juli 2012 - 12:18

Geert En Judith:

He Wim even onder ons mannen,
    In het stenen tijdperk was het de gewoonste zaak van de wereld om te dobbelen voor een vrouw. Dus nu je toch in Las Vegas bent is dit de uitgelezen kans om een gokje te wagen.
    Veel geluk gewenst, Geert

• 14 Juli 2012 - 12:30

Geert En Judith:

Hoi Skip en Sacha,
    Wat fijn voor jullie dat je in de bossen een opgezet hert hebben gevonden.
    Lijkt me wel een leuk souvenier voor thuis.
    Groeten Geert