Bryce Canyon en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Bryce Canyon en Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon en Las Vegas

Door: Familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteren een lange rit naar Bryce Canyon. Maar het was de moeite waard. We waren rond 15 uur in Bryce en zijn meteen doorgereden naar de Canyon.
Hier was de temperatuur heerlijk, zo rond de 25 graden. We hebben de Navjo-loop gelopen, zo'n 1,4 mijl. We liepen hele steile haarspeldbochten naar beneden en iets minder steil weer naar boven.
Daarna hebben we de rest met de auto gedaan. Dus bij elke overlook uit de auto en genieten van het uitzicht. Onderweg hebben we nog verschillende herten en reeën gezien.
Na het inchecken zijn we gaan eten bij Ruby's Inn, een keertje buffet met lekkere toetjes. All you can eat!

Vandaag weer een lange rit naar Las Vegas. We kwamen rond 14 uur aan en hebben meteen een rondje langs de casino's over de Strip gereden met de auto. Het is hier verschrikkelijk warm, zo'n 116 graden F, dwz 46,5 graden Celcius. We blijven nu nog maar even binnen en dadelijk gaan we zwemmen. Vanavond met de shuttlebus naar The Strip, genieten van alle pracht en praal bij de casino's.

• 12 Juli 2012 - 07:53

Susan:

Wat een mooie foto's. Heel leuk dat jullie dit allemaal mogen zien. Geniet ervan. Groetjes Jos, Susan, Ronald en Anouk.

• 12 Juli 2012 - 08:29

Gertie:

Ziet er allemaal geweldig uit. Lekker genieten!!

• 12 Juli 2012 - 08:48

Arjanne:

Hallo, wat maken jullie toch een fantastische reis. Wij genieten een klein beetje mee door jullie leuke verslagen en prachtige foto's. Hier in het natte Nederland genieten wij regelmatig van mooie regenbogen maar of dat ik daar nou zo blij mee ben!!!!!
    Hoe lang blijven jullie nog weg en wat wordt het eindbestemming? Zorg maar dat jullie vanavond het geld terug verdienen van de vakantie dan kan je volgend jaar weer! Nog veel plezier.

• 12 Juli 2012 - 18:52

Thea:

Sanne heeft ons via,via wat uitgelegd, nu hebben dus alvast het een ander gelezen en gezien. Wat een belevenis. Het ziet er allemaal prachtig uit. Geniet maar lekker verder. Zeg nog wel tegen Wim dat hij voorzichtig moet zijn met jullie allemaal!

Ik(Sanne) heb ook lekker vakantie, volgende week naar rhodsos:)!Geniet nog lekker en ik volg jullie;)

Freddy maakt het goed. Milan wrs ook,niets gehoord. Dikke knuffel Jan en Thea

• 13 Juli 2012 - 01:27

Familie Geldens:

Leuk dat jullie ons allemaal volgen! Ik probeer elke dag wat te schrijven maar soms hebben we geen internetverbinding. Groetjes van ons.

• 16 Juli 2012 - 09:17

Muriel:

All you can eat buffet, zeker speciaal voor Skip?!
    We lezen met veel plezier jullie verhalen en de foto's zijn prachtig!

Groetjes van ons 3-en!