Aangekomen in de USA! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu Aangekomen in de USA! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Geldens - WaarBenJij.nu

Aangekomen in de USA!

Door: familiegeldens

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 Juni 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een reis van meer dan 24 uur zijn we dan eindelijk aangekomen in Los Angeles. De reis is goed gegaan, alleen in Washington 1 uur vertraging. We zaten al in het vliegtuig en het was bloedheet!!
Na aankomst in LA hebben we onze huurauto opgepikt, een witte JEEP Liberty. Dus moeten we wel een keertje off road door de modder volgens Wim.

We hebben meteen goed gebruik gemaakt van de navigatie (met dank aan Hans en Els) want het was al donker in LA en erg druk. Maar we hebben het hotel goed gevonden en nu gaan we eindelijk slapen.
Morgen LA gaan we verkennen.

• 30 Juni 2012 - 06:40

Lianne:

Goed te horen dat jullie gearriveerd zijn in LA. Nu eerst maar even uitrusten na zo'n lange lange reis....En dan Amerika ontdekken! Wij zitten nu in Orange, zuidfrankrijk. Na het ontbijt zometeen rijden we verder naar LÉstartit, nog zo'n 400 kilometer. Wij wensen jullie een superleuke reis toe. Groetjes Lianne, Michel, Sander & Ruben

• 30 Juni 2012 - 07:02

Marleen:

Wat een reis zeg. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu kan het avontuur beginnen!

• 30 Juni 2012 - 15:05

Els:

Stoere wagen, die hadden wij ook in 2010. Veel plezier.

• 30 Juni 2012 - 17:54

Karin Hermsen:

Wauw, nu is het echt begonnen! Heel veel plezier en zo leuk dat ik jullie zo kan volgen!!!
    groetjes, Karin

• 30 Juni 2012 - 19:02

Geert En Wendy:

Blij dat jullie goed zijn aangekomen. Ga nu maar lekker genieten van de reis door amerika

• 01 Juli 2012 - 09:59

Gertie:

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, veel plezier en lekker genieten!